Producenci mebli bardzo często szukają indywidualnie swoich klientów. Oczywiście większość ich produkuje meble i ze względu na szeroką gamę dystrybutorów nie martwi się o ewentualny brak sprzedaży. Są natomiast tacy producenci, którzy obrali jeden kierunek stali odbiorcy. Takimi stałymi odbiorcami są najczęściej sklepy oparte na umowie franczyzowej, hotele, restauracje. Dlaczego takie instytucje to taki dobry target? Jeśli osoba posiada umowę franczyzową i prowadzi firmę, sklep, restaurację czy hotel potrzebuje wyposażenia, które jeśli nie będą identyczne to, chociaż bardzo zbliżone do wszystkich innych sklepów tej samej firmy.
Założeniem wszystkich sieci bez względu na to, jaka ta branża jest to by klient wchodząc do ich na przykład hotelu miał wrażenie, że te położone w innym mieście a nawet kraju czy kontynencie jest taki sam. Te meble wykonywane są na zamówienie, pod wymiar. Często jest rozmiary są olbrzymie w związku z tym nie mogą być produkowane jak meble, które wykorzystuje się w mieszkaniach czy domach, bo mogłoby się okazać, że zamiast do sufitu sięgają do połowy ściany. Ci, którzy postanowili zająć się branżą meblarską dla hoteli i innych instytucji najczęściej nie muszą martwić się o klienta a jeśli jeszcze nie są ograniczeni miejscem produkcji lub mają ich kilka mogą być już całkowicie spokojni o zlecenia. Sieć wtedy przekazuje sobie wzajemnie informację, kto może takie zlecenie zrealizować, jeśli coś uległo zniszczeniu albo jest zamysł zmiany lub też jest reorganizacja w postaci zmiany miejsca wówczas producent ponownie otrzymuje zlecenie.